Foto's: Bert van Koot Brandweer Nijkerk

Keukenbrand richt veel schade aan de woning op de Elzenlaan in Nijkerk.

Vrijdagmorgen 20 Mei om 10:02 uur kreeg de Brandweer Nijkerk een melding binnen van een Woningbrand aan de Elzenlaan in Nijkerk.

Omdat er meerdere meldingen binnen kwamen bij de alarmcentrale werd er opgeschaald naar middelbrand.

Aanrijdend naar de Elzenlaan kwam er aanvullende informatie binnen dat er mogelijk meerdere personen nog in het pand aanwezig zouden zijn waardoor er opgeschaald is neer grote brand.

De brandweer van Nijkerk was snel ter plaatse en heeft de brand bestreden met meerderde stralen.

De personen zijn niet aangetroffen in de woning want ze waren elders in Nijkerk op bezoek.

De schade aan de woning is enorm en Salvage is ingeschakeld om de schade op te nemen en eventueel voor de bewoners een ander onderdak te zoeken.

foto-1 foto-2 foto-3 foto-4 foto-5